Rabu, 26 Oktober 2011

perasaan cinta yang tak pernah mati

entah apa yang orang kata untuk ku..
sejelek aku hidup itulah kebahagiaan yang ku capai .
aku tak mau hidup dengan kesengsaraan,..
aku tak sanggub bila hidup di dunia penuh dengan sengsara
aku seperti ini ...
aku cinta . aku sayang .. aku suka .. dan aku mengyayangi dia sepenuh hati dari kekurangan hingga kelebihan nya
.. aku sanggub bila ia tak sanggup lagi untukku.
aku tetap mencintai dia..
aku berdoa agar nanti jika aku mati .
ku berharap agar aku dan dia selalu di pertemukan di alam sana...

cintaku sampai aku mati .
tak ada yang dapat memisahkan aku dengannya .. kecuali tuhan yang menghendaki lain untuk aku dan dia..
kesetiaan aku dan dia tak ada yang dapat menghalangi ..
aku dandia selalu berdoa agar kita dapat berdampingan dengan hati yang iklas.
agar dalam menghadapi hidup ini senantiasa selalu dalam jalan tuhan yang maha esa.
dan itu adalah Allah yang maha Kuasa.

Ya Alla jika ini adalah ujian darimu ...
tunjukanlah cintamu untuk kami..
Ya Allah jika ini adalah hukuman darimu..
hamba  atau kami memohon tuntunanmu.
beri kami petunjuk jalammu Ya ALLAH
tiada Tuhan Selain ALLAH
dan Nabi Muhammad  adalah utusan Allah

Ya Allah  kami adalah  hamba yang tak pernah luput dari dosa...
kami yang penuh dengan dosa...begitu besar setan selalu menggoda kami..
sesungguhnya berat setan itu menggoda kami ya AlLAh aku memohon perlindunganmu ya Allah
jauhkan kami

Tidak ada komentar:

Posting Komentar